ترافیک پرحجم در میدان آزادی، تقاطع کلاهدوز و میدان بهارستان مشهد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولد ۱۹۱ نوزاد در مأموریت‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه مشهد تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای اولین بار در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد
سرخط خبرها

برگزاری آیین اذن خدمت کاروان اربعین حسینی خدام‌الحسین (ع) شهرداری مشهد | اعزام یک‌هزار نیروی شهرداری مشهد به نجف + ویدئو

  • کد خبر: ۱۷۹۴۴۱
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
برگزاری آیین اذن خدمت کاروان اربعین حسینی خدام‌الحسین (ع) شهرداری مشهد | اعزام یک‌هزار نیروی شهرداری مشهد به نجف + ویدئو
آیین بدرقه کاروان اربعین حسینی خدام‌الحسین(ع) شهرداری مشهد، صبح امروز ‌در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیین بدرقه کاروان اربعین حسینی خدام‌الحسین(ع) شهرداری مشهد، صبح امروز با حضور شهردار مشهد و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و معاونان شهردار در عرصه میدان شهدا برگزار شد.

اعزام یک‌هزار نیروی شهرداری مشهد به نجف

محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد مقدس در گفتگو با شهرآرانیوز، در حاشیه مراسم بدرقه کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری مشهد اظهار داشت: شهرداری مشهد با توجه به وظایفی که در ایام محرم و صفر و مناسبت‌های خاص دارد، شور و حال متفاوتی بین پرسنل برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران شکل می‌گیرد.

وی گفت: باتوجه به وظیفه‌ای که برعهده شهرداری مشهد در ایام پیاده‌روی اربعین در کشور عراق گذاشته شده، شهرداری به نیابت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه خدمت رسانی در دو بخش حمل و نقل و خدمات شهری در شهر نجف را بر عهده دارد.

شهردار مشهد گفت: امسال باتوجه به آسیب شناسی‌هایی که در سال‌های گذشته صورت گرفته از چند ماه پیش برنامه ریزی‌های ویژه‌ای داشته ایم. بیش از ۱ هزار نیرو در حوزه‌های مختلف به عراق اعزام می‌شوند که ۶۰۰ نفر از پاکبانان در شهر نجف وظیفه رفت و روب را برعهده خواهند داشت.

قلندرشریف تصریح کرد: همچنین ۵۰ دستگاه ماشین الات ویژه خدمات شهری در بخش‌های مختلف به عراق اعزام خواهند شد. همچنین ۱۲۵ دستگاه اتوبوس و ۴۰ دستگاه ون از شهرداری مشهد برای حمل و نقل زائران در محدوده مرزی داخل کشور و کشور عراق خدمت رسانی خواهند کرد.

به گفته وی، تعدادی نیرو برای مسائل فرهنگی و راهنمای زائر آموزش دیده و اعزام می‌شوند.

آماده میزبانی از ۸ میلیون زائر در دهه آخر صفر هستیم

شهردار مشهد همچنین درباره دهه پایانی ماه صفر گفت: بلافاصله بعد از پایان اربعین مراسم دهه پایانی صفر را در مشهد خواهیم داشت و در این زمینه ستاد ویژه‌ای با هفت کمیته در شهرداری تشکل شده است.

وی افزود: همزمان با راهپیمایی اربعین عملیات اجرایی دهه پایانی صفر را آغاز خواهیم کرد که شروع آن با برگزاری مراسم جاماندگان راهپیمایی اربعین از میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم مطهر رضوی آغاز خواهد شد.

قلندرشریف تصریح کرد: خیابان امام رضا (ع) نیز برای این مراسم به موکب‌های زیادی تجهیز خواهد شد. همچنین تمام امکانات شهرداری مشهد در حوزه‌های مختلف همچون اسکان، حمل و نقل و مسائل فرهنگی و ... تجهیز و آماده خدمت رسانی است.

شهردار مشهد گفت: پیش بینی می‌کنیم که ۸ میلیون زائر که یک میلیون نفر آن زائران پیاده هستند در دهه پایانی صفر به مشهد سفر کنند که ما باید در حوزه مدیریت شهری میزبان این زائران و میهمانان امام هشتم (ع) باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مراسم بسیار خوبی در دهه آخر صفر در مشهد با همکاری تمامی مدیران شهری و استانی داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->